Update DigiContact
Handleiding portaal
Doorontwikkeling back- en frontend
Ligt op schema. Uiterlijk begin mei worden alle samenwerkingspartners geïnformeerd. Dit informatiepakket bestaat uit handleidingen voor het downloaden van de nieuwe DigiContact app en vooruitlopend alvast meer informatie over de integratie met Nedap ONS. Versie 1.0 wordt vanaf 1 juni geïmplementeerd, versie 2.0 volgt direct na 1 versie 1.0. In versie 2.0 staan de NEDAP integraties op de planning.
Wat levert dit op?
Zie handleiding onderaan de pagina.
Managementteam DigiContact
DigiContact is de afgelopen jaren flink gegroeid. Deze vorm van zorg en ondersteuning op afstand is door cliënten 24 uur per dag via beeldbellen op te roepen, wanneer het hen uitkomt. Ook zorgmedewerkers kunnen DigiContact raadplegen voor bijvoorbeeld advies. En steeds meer mensen maken er gebruik van. Zowel bij Philadelphia als bij andere (zorg)organisaties. Om verdere groei in goede banen te leiden, gaat DigiContact werken met twee managers: Lisa van Duijn en Christine Wiersma.
DigiContact draagt bij aan zelfredzaamheid en regie van cliënten, ontzorgt medewerkers en biedt de mogelijkheid meer cliënten ook op een andere manier te ondersteunen. Het is een belangrijke bouwsteen van het toekomstbestendig maken van de zorg. Dat ziet niet alleen Philadelphia, ook veel andere organisaties, zorgkantoren en gemeenten doen mee. En dat stelt steeds grotere eisen aan de operationele kant van DigiContact, de technologie, de processen, HR en financiën.
Daarom is het management versterkt met Christine Wiersma als manager Operations. Christine, die opgeleid is tot verpleegkundige en ook psychologie studeerde: ‘Ik heb ruime ervaring in het leiden van verander- en professionaliseringstrajecten met een grote sociale component. En ook in het sturen van operationele veranderingen als je van start up naar scale up gaat; beide altijd op klantgerichte afdelingen. Ik ben ontzettend trots dat ik nu vanuit mijn expertise mijn steentje mag bijdragen aan de belangrijke rol die DigiContact speelt in het leven van cliënten.’
Lisa van Duijn, die zich al jaren met veel resultaat inzet voor DigiContact, kan zich als manager Commercie richten op de relaties met zorgkantoren en zorgorganisaties. Lisa: ‘DigiContact is een succes. Van cruciaal belang blijkt dat organisaties en regionale samenwerkingen goed begeleid worden in de transformatie die nodig is voor een goede inzet van DigiContact.’
Onboarding app
Op dit moment wordt de onboarding app getest en voorzien van feedback met verschillende samenwerkingspartners. Wanneer deze feedback is verwerkt en wij hierin de benodigde aanpassingen hebben gedaan kan de onboarding app ook direct worden ingezet.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!